Eksekvering.
Brugerrejse.
Optimering.

Konverteringsoptimering der virker

Konverteringsoptimering

CRO – Split test

Med vores baggrund fra Digital Marketing branchen, arbejder vi data- og performancebaseret. Derfor sørger vi altid for at teste vores setup, hver gang vi har nye forslag til konverteringsoptimering.

På den måde sikrer vi os, at vores setup er en dokumenteret forbedring.

CRO – Indsigt

Vi arbejder med CRO for mange forskellige typer virksomheder i både Ecommerce branchen og Service branchen. Derfor har vi også en stor indsigt i, hvad der virker.

Processen

01 Analyse af website

Vi analyserer websitet ud fra de målsætninger, der skal indfries.

02 Brainstorm

Sammen brainstormer vi på, hvor i flowet vi mener, vi kan optimere målsætningen.

03 Design og Udvikling

Vi designer, samt tilføjer de optimeringsforslag, vi mener, har den største effekt fra start.

04 Split test

Vi tester nye optimeringsforslag op mod det tidligere setup.

Øvrige ydelser

Webudvikling

Vi starter med et indledende interview for at lære og forstå brandet’s fremtidsplaner og spore os ind på drømmedesignet.

Læs mere →

Webshop

Vi har stor fokus på backenden og det system som Du skal arbejde i. Vi sikrer den bedste oplevelse for dig og dine kommende kunder.

Læs mere →

Webdesign

Vi trækker på erfaring fra både Web og digital marketing og har en dyb forståelse for hvad der performer i henhold til branchen.

Læs mere →

Lad os bygge din fremtid

ICONIQ er sammensat af de bedste folk i branchen. Hver især har vi en forståelse for alle aspekter, der udgør det at bygge en hjemmeside. Vi kender alt til den digitale marketing branche, og kender derfor til vigtigheden af, at din hjemmeside fungerer på tværs af alle slags platforme. Vi bygger hjemmesider, der er fremtidssikret i forhold til hastighed og funktionalitet, og arbejder kun ud fra de bedste løsninger.

Vi arbejder altid på at skabe den ultimative bedste webløsning for vores kunder – hver gang.

Vil du kontaktes?

 Ved at klikke “Kontakt mig” accepterer du vores privatlivspolitik

4 + 0 = ?

Cookie settings