Om Dyrlægehotline

Dyrlægehotline blev etableret i Danmark i 2024 og bemandes udelukkende af dansktalende dyrlæger med stor erfaring og ekspertise. Deres dyrlæger giver professionel rådgivning og henviser til fysiske dyreklinikker, når det er nødvendigt.

Du kan få hjælp til hund, kat eller kanin, hvis du har servicen inkluderet i din forsikring.

Dyrlægehotline arbejder uafhængigt af dyrehospitaler og klinikker og når de laver en henvisning, så er det altid ud fra en objektiv vurdering af dyrenes behov.

Opgave

Design og udvikling af Dyrlægehotline’s digitale visitkort i form af en webløsning. Med ønske om et system bagved, som kunne varetage patientoprettelser, oprettelse af de enkelte dyr og policenummer, samt håndtering af sager under den enkelte patient.

Projektet i korte træk:

→ Intuitivt design og udvikling med fokus på skalering
→ Udvikling af system til patient- og sagshåndtering for dyrlæger
→ Patientsystem med oprettelse af konto, kæledyr og sager

Resultat

ICONIQ har leveret en skræddersyet WordPress-løsning med custom loginformularer, globale elementer til fremtidig brug og template-sider, der gør det nemt for Dyrlægehotline at præsentere deres virksomhed og ydelser.

ICONIQ har derudover, bygget et bagvedliggende system, som håndterer alle patienter og sager, hvor Dyrlægehotline kan administrere alle sager, tildele sager, skrive notater om sagerne og patienterne samt lave udtræk til de enkelte forsikringsselskaber.

Enkel.
Intuitiv.
Skalerbar.

Enkel webløsning med system til sagshåndtering

Brugervenligt og intuitivt design med fokus på en nem tilgang til patientoprettelse samt viden om kæledyr.

Løsningen gør det enkelt for Dyrlægehotline, at håndtere sager for patienterne løbende.

Cookie-indstillinger