Om Flora Danica Dyner
Flora Danica Dyner er blandt flere brands af dyner og puder, produceret af DYKON A/S.
DYKON A/S er Nordeuropas førende producent af naturfyldsdyner og –puder. DYKONs strategi er at skabe værdi og komfort for kunderne på baggrund af en høj grad af specialisering i forædling af dun og fjer. Vi tilbyder naturfyldsprodukter, som er optimeret til kundernes efterspørgsel.
Opgave
“Flora Danica dyner og puder bygger på traditionelt dansk håndværk, kvalitet og design og er kun sammensat af naturens egne råvarer.”
DYKON A/S havde behov for at floradanicadyner.dk matchede den beskrivelse af produkterne. Derudover skulle den nye siden skabe rammerne for at skalere siden på egen hånd og skabe den frihed de ikke har haft tidligere.
Resultat
I samarbejde med DYKON A/S fik vi lagt en klar designlinje at bygge ud fra. Dette skabte et rum for at snakke sammen og tilpasse de enkelte designs, hvorefter vi kunne bygge alle sider op, ud fra disse rammer.
Siden er bygget i WordPress, hvor der er gode muligheder for at bygge videre med siden, ud fra både templates og globale elementer. Derudover er sidens funktioner baseret på udviklingen af dem og derfor skåret plugins fra for at sikre top performance ift. hastighed.
Design.
Oplevelse.
Hastighed.


Udtalelse
“ICONIQ har stået for både udvikling og design af vores website floradanicadyner.dk.
Allerede ved vores indledende møde fik vi lagt en god struktur på forløbet. Samarbejdet har været præget af professionel ekspertise og en god forståelse for vores brand. ICONIQ har formået at skabe ikke blot et brugervenligt website, men også et smukt design, der harmonerer perfekt med vores brandidentitet. Deres opmærksomhed på detaljer og evne til at implementere vores ønsker og krav har resulteret i et endeligt produkt, der ikke kun imponerer, men også engagerer vores besøgende. Vi ser frem til fortsat succes sammen med ICONIQ som vores værdsatte samarbejdspartner.”
Design og udvikling
Design og udvikling af den nye hjemmeside med stor fokus på at skabe ikke blot et brugervenligt website, men også et smukt design, der harmonerer med brandidentiteten for Flora Danica Dyner.
